Klachten en garantie

Klachten & Garantie

Wij bieden een garantie op al onze producten. Deze garantie dekt fabrieksfouten en andere gebreken die niet het gevolg zijn van schade door eigen toedoen, onjuist gebruik of externe invloeden. De garantieperiode verschilt per product/merk, wij hanteren hiervoor de garantieperiode zoals aangegeven door de leveranciers (Lowrance, Raymarine, Rebelcell en Navionics). Voor het indienen van een garantieclaim kun je contact opnemen met ons. Je dient daarbij het aankoopbewijs te overleggen. Wij zullen je claim zo snel mogelijk verwerken en bespreken vervolgens met jou de mogelijkheden voor reparatie, vervanging of terugbetaling. In sommige gevallen bieden wij ook een reparatie door een externe partner of een tegoedbon aan. De verzendkosten voor het retourzenden van een product zijn afhankelijk van de specifieke situatie. Je hebt altijd recht op wettelijke garantie, conform de Nederlandse wet.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je  vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.